пятница, 18 ноября 2016 г.

Школа сприяння здоров'я



Здоров’я дітей – найцінніше надбання цивілізованого суспільства. Воно створює фізичний, духовний, соціальний та інтелектуальний базиси країни. Школа – навчальний заклад, де відпрацьовуються різноманітні підходи до формування, зміцнення та збереження здоров’я дітей.
На виконання районної Програми розвитку Приморського району на 2013-2017 роки на базі КЗ «Інзівська  ЗОШ І-Ш ст.» створено опорний навчальний заклад «Школа сприяння здоров’я» як центр зосередження кращих ресурсів, навчально – методичних досягнень, практичного досвіду, інноваційних технологій зі збереження і зміцнення здоров’я учнів через освіту.
Головною метою діяльності «Школи сприяння здоров’я» є створення в системі освіти умов для усвідомлення всіма учасниками освітнього процесу життя й здоров’я особистості як найвищих особистісних і суспільних цінностей та показників цивілізованості; мотивації до збереження і вдосконалення власного здоров’я (фізичного, духовного, психічного); розбудова освітнього простору, що забезпечує безпечні умови життєдіяльності навчально – виховних закладів.
Завданнями опорного навчального закладу «Школа сприяння здоров’я» є:
·        налагодження раціональної організації освітнього процесу, що базується на оптимальних для збереження й розвитку здоров’я учнівської молоді матеріально – технічних і санітарно – гігієнічних умовах, режимах навчання та відпочинку, запровадженні здоров’язберігаючих технологій, передбачених чинним законодавством системи моніторингу стану здоров’я дітей; заходах із профілактики захворювань і шкідливих звичок;
·         забезпечення оптимальної рухової активності дітей і підлітків;
·         підвищення якості проведення організованих занять фізкультурою і спортом учнів, вихованців; урахування в їх організації індивідуальних фізичних можливостей і особливостей дітей і молоді;
·         упровадження сучасних впливових форм просвітницької роботи через зміст навчання та засобами позаурочної виховної роботи щодо формування свідомого ставлення особистості до свого здоров’я, уміння його зберігати, відновлювати, зміцнювати;
·         забезпечення якісного харчування учнів.
Підбиттям підсумків організації роботи закладу став районний семінар для вчителів основ здоров’я. Під час семінару педагоги побачили, що основну роль у здоров’язберігаючій діяльності загальноосвітнього закладу відводиться гармонійній організації навчального процесу. Працівниками закладу розроблені та використовуються оздоровчі динамічні паузи, психологічні розвантаження на уроках та в позаурочний час.
Шляхом вирішення навчальних проблем, розвивальних (оздоровчих), пізнавальних та виховних цілей педагоги працюють над розвитком в учнів основних фізичних якостей та рухових здібностей, сприяють формуванню життєво важливих рухових навичок та вмінь; прищеплюють інтерес та звички до занять фізичними вправами, надають елементарні знання з фізкультури, гігієни та здорового способу життя, виховують бережливе ставлення до свого здоров’я, сприяють вихованню морально-вольових і психологічних якостей особистості.
Висловлюємо подяку організаторам, адміністрації навчального закладу, учасникам семінару за якісне проведення та участь у семінарі.



Комментариев нет:

Отправить комментарий