Здоров’я дітей – найцінніше надбання цивілізованого
суспільства. Воно створює фізичний, духовний, соціальний та інтелектуальний
базиси країни. Школа – навчальний заклад, де відпрацьовуються різноманітні
підходи до формування, зміцнення та збереження здоров’я дітей.
На виконання районної Програми розвитку Приморського
району на 2013-2017 роки на базі КЗ «Інзівська
ЗОШ І-Ш ст.» створено опорний навчальний заклад «Школа сприяння
здоров’я» як центр зосередження кращих ресурсів, навчально – методичних
досягнень, практичного досвіду, інноваційних технологій зі збереження і
зміцнення здоров’я учнів через освіту.
Головною метою діяльності «Школи сприяння здоров’я» є створення в
системі освіти умов для усвідомлення всіма учасниками освітнього процесу життя
й здоров’я особистості як найвищих особистісних і суспільних цінностей та
показників цивілізованості; мотивації до збереження і вдосконалення власного
здоров’я (фізичного, духовного, психічного); розбудова освітнього простору, що
забезпечує безпечні умови життєдіяльності навчально – виховних закладів.
Завданнями опорного навчального закладу «Школа сприяння здоров’я» є:
·
налагодження
раціональної організації освітнього процесу, що базується на оптимальних для
збереження й розвитку здоров’я учнівської молоді матеріально – технічних і
санітарно – гігієнічних умовах, режимах навчання та відпочинку, запровадженні
здоров’язберігаючих технологій, передбачених чинним законодавством системи
моніторингу стану здоров’я дітей; заходах із профілактики захворювань і
шкідливих звичок;
·
забезпечення оптимальної рухової активності
дітей і підлітків;
·
підвищення якості проведення організованих
занять фізкультурою і спортом учнів, вихованців; урахування в їх організації
індивідуальних фізичних можливостей і особливостей дітей і молоді;
·
упровадження сучасних впливових форм
просвітницької роботи через зміст навчання та засобами позаурочної виховної
роботи щодо формування свідомого ставлення особистості до свого здоров’я,
уміння його зберігати, відновлювати, зміцнювати;
·
забезпечення якісного харчування учнів.
Підбиттям підсумків організації роботи закладу став районний семінар
для вчителів основ здоров’я. Під час семінару педагоги побачили, що основну
роль у здоров’язберігаючій діяльності загальноосвітнього закладу відводиться
гармонійній організації навчального процесу. Працівниками закладу розроблені та
використовуються оздоровчі динамічні паузи, психологічні розвантаження на
уроках та в позаурочний час.
Шляхом вирішення навчальних проблем, розвивальних (оздоровчих),
пізнавальних та виховних цілей педагоги працюють над розвитком в учнів основних
фізичних якостей та рухових здібностей, сприяють формуванню життєво важливих
рухових навичок та вмінь; прищеплюють інтерес та звички до занять фізичними
вправами, надають елементарні знання з фізкультури, гігієни та здорового
способу життя, виховують бережливе ставлення до свого здоров’я, сприяють
вихованню морально-вольових і психологічних якостей особистості.
Висловлюємо подяку організаторам, адміністрації навчального закладу,
учасникам семінару за якісне проведення та участь у семінарі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий