Школа молодого вчителя - це постійно діюче професійне об’єднання педагогів, створене за ініціативою КУ «Районний методичний центр» Приморської районної ради. У своїй роботі керується Конституцією України, Законами України, розпорядженнями президента України, рішеннями Уряду України, органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і навчання учнів, а також локальними правовими актами КУ «Районний методичний центр» Приморської районної ради. Школа молодого вчителя є складовою частиною системи підвищення кваліфікації вчителів і об’єднує вчителів з вищою та середньою спеціальною освітою, що мають стаж роботи менше 3 років і кваліфікаційну категорію "спеціаліст".
Мета школи: формування професійних умінь і навичок,які відповідають сьогоднішним вимогам педагогічної науки і практики, підготовка моодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.
Завдання школи: надання молодим учителям кваліфікованої та своєчасної допомоги організації навчально-виховного процесу та підвищення фахового рівня відповідно до державного стандарту; розробці навчально-програмної документації; доборі матеріалів з питань удосконалення форм і методів навчання та виховання, сприяння формуванню індивідуального стилю творчої діяльності педагогів.
12 молодих спеціалістів влилися в учительську сім’ю у 2016-2017 навчальному році. Щоб полегшити педагогам
процес професійної адаптації, ліквідувати дефіцит психолого-педагогічних
знань, підвищити інтерес до педагогічної діяльності, сформувати
свої знання й здібності в педагогіці, відчути радість шкільного життя, 1 листопада 2016 року було організовано чергове засідання районної Школи молодого
педагога. Досвід, набутий молодим учителем у процесі роботи Школи, може стати стартовим майданчиком для ефективного
професійного зростання.
10 молодих педагогів, стаж роботи яких до трьох
років, набували практичного досвіду в секціях «Трудове
навчання», «Фізична культура», «Основи здоров’я»,
Кожен із молодих спеціалістів
усвідомив, що жодна з професій не ставить стільки вимог, як учительська, і найголовнішим
тут має бути зацікавленість долею дитини, уміння виділити її неповторні риси як
особистості.
Комментариев нет:
Отправить комментарий